Tomte

Nu är tomten färdig och får lite för tidigt pryda köksbordet övervaka våra matvanor 
Nu springer tiden iväg och det är bara en vecka kvar till adventstider
(null)

Kransar och julbock måste hinna fixas innan dess. Så denna helg har jag vikt åt detta
Nu är alla helger fullbokade fram till jul av massor med mysiga saker.
Nästa helg är det både julbord med kompisar och släktkalas, vårt hus kommer fyllas av barn med familjer. Så härligt
Helgen efter åker jag på tjejresa med mina döttrar, Nicci och mina systrar. Då hoppas jag att jag får tillfälle att besöka franska julmarknader med fina juldelikatesser och julsaker. 
Sen är det lucia och mina öron och ögon kommer fyllas av det vackraste en mormor kan höra och se, nämligen barnbarnens lucia firande. Jag kommer gråta det gör jag alltid 
Nu måste jag fixa färdigt om en liten stund kommer några tjejkompisar och fikar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0