Vanlig onsdag

Idag hade jag tänkt att vi skulle ha panerad schnitzel men för andra dagen i rad så kunde inre affären leverera schnitzel 

Då körde jag på ett säkert kort, det fick bli rotmos och falukorv Nu brukar vi inte äta falukorv till men idag blev det så.
En av mina favoriter är just rotmos. Jag minns skolmåltiderna pulver rotmos, jag tror jag var den enda som gillade det 
Här hemma  blir det inte pulver utan riktigt god hemmagjord. Pulver rotmos har jag inte ätit sen skolan. Det kanske inte ens finns att köpa längre
 

Tur att jag inte är någon matfotograf för att få det både snyggt och att få det se gott ut var svårt


Blommorna jag fick av maken i Valborg står sig fina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0