Sommarbukett

Ibland köper man saker som blir  bättre än vad man trodde... saker som man inte kan gå förbi i affären, någonstans längst därinne vet man att man måste ha prylen, spelar ingen roll vad priset är

Den här väggfasta vasen ( egentligen tror jag det är nån sorts vattenbehållare till nåt djur ) är nu en  favorit i min trädgården
I påskas hade jag påskliljor och nu har jag en sommarbukett i vasen 
Jag har köpt den i en liten affär i min lilla stad som säljer både begagnat och nytt. 
Nu har sommarauktionerna börjat, varje onsdag är det.
Så på onsdag tänkte jag gå på auktion 
Imorgon börjar jag på min sista vecka innan semester ..... tiden precis innan semestern börjar är den bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0