2 april en dag då jag större delen av mitt liv firat min ....


älskade lilla pappa men de sista sex år har du tittat ner på oss från ditt moln 
Du levde ett långt och bra liv tillsammans med din livskamrat min mamma i dryga 60 år Tillsammans fick ni sju barn och jag vet att du var stolt över dina fina barn som du alltid sa. Barnbarn blev det en hel hop, 19 st om jag räknat rätt på fingrarna. Barnbarnsbarn har det hunnit komma 13 st än så länge och fler lär det bli så minnet av dig lever kvar så länge vi finns och så länge vi minns 
Nu hurrar jag för dig så högt jag bara kan och hoppas du hör och känner hur mycket vi älskade dig " grattis min fina pappa" 
Din dotter 


Kommentarer
Postat av: Fia

Tänk att det har gått så lång tid! Jag kommer ihåg när du skrev och berättade om att han hade gått bort.

2014-04-04 @ 20:28:50
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0