6 oktober

Idag var jag verkligen uppe med tuppen och det ångrar jag inte för det blev en fantastisk upplevelse. Klockan kvart över sex hoppade jag ur sängen och drog iväg med kamera och objektiv för att möta dagen 
Sådana här morgnar skulle man vilja ha en lite sällskap ut för det är nåt magisk man får uppleva på näthinnan och ingen av de hundratals bilder man tar kan förmedla just precis den känslan man får. Det är så att håret på armarna reser sig.
Att välja ut bilder för att visa är så svårt man skulle vilja publicera massor 
Men här kommer några 
Jag var faktiskt inte ensam utan en liten eka med en man såg jag 






   

Detta var det närmaste jag kom i djurväg idag







Ha en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0