Tyst i huset alla sova......

Ja nu är det tyst i huset men ingen sover 
Just nu är det bara jag hemma alla andra ( ja maken då)  jobbar

I helgen har det varit full rulle pepparkakstävling alla lägger ner själ och massor med tid och det skapas fina hus 
Willia, Max och deras mamma stannade en extra dag och igår kväll när de skulle åka sa William till sin mamma ....." Mormor klarar sig inte utan mig" 
 Gulligaste gulligaste pluttungen det är faktiskt sant  jag längtar ihjäl mig efter dessa små busungar .......
Wille som tomte en uppskattad bild
Nästa gång de kommer är till jul och iår får jag fira jul med dem jag är så glad 
När William åkte hem fick han med sig en nalle i mossa och en sjungande tomte 
Max gör inte mycket annat än skrattar och äter 
Nu är det bara två veckor kvar till jul sen är jag ledig nästan tre och min favvomånad är då över 
Så nu ska jag njuta de sista dagarna av december,  julpynta, sticka  och hinna fika lite med kompisar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0