Sista söndagen 2013

Idag har vi tagit det lugnt hemma nästan hela dagen men vi gjorde en paus i latandet och åkte till havet. Jag med min kamera och maken som sällskap. Vi packade ner lite frukt och åkte mot kusten 
Vi timade in "the Golden hour" och solen var så vacker men när vi kom fram så var i för sig tiden rätt men solen var inte så vacker längre och just platsen jag valt blev lite fel med tanke på solplaceringen. 
Just den här platsen brukar jag vara på så jag var lite förvirrad för vad jag minns så är det ungefär samma tidpunkt både i klockväg och årstid men tydligen hade minnet svikit mig lite
Men jag fick i allafall lite foton och några av dem blev jag rätt nöjd med så det får jag vara tacksam över 
Väl hemma lagade vi lasagne som smakade riktigt gott efter några timmars utevistelse 
Nu är det stickning poddradion och soffan som gäller 




Gott slut och gott nytt år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0