Den svartvita dagen ...

Jag hade ju som sagt var bestämt mig för att fotografera svartvit idag med fokus på ljus och skärpa  men eftersom de andra röstade fram en dag i ett köpcenter så fick det bli så 
Så med kameran på magen och med massa med funderingar på hur jag skulle göra för att få bra foton tog jag en tupplur i bilen på väg till målet 
Och här är resultatet 
Först några foton hemifrån


Samma motiv bara lite olika




Om man har lite fantasi så kan man nästan föreställa sig att bilarna pussar varandra 



Visst blir en vanlig tråkig rulltrappebild lite fin svartvit 

Känns som ett foto från min barndom 

Tjuvkikar lite på andra köpare .... Vilken väska ska hon välja ?




Jag fick iallafall ihop lite foton dessutom fick jag en ny jacka ....







Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket fina bilder i svartvitt. Gärna fler.

2013-12-27 @ 19:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0