Äntligen äntligen kom solen ....

Jag och Johanna pratade just om det på jobbet att vi längtade till att få se solen och kunna fotografera lite härliga höstbilder.
Och idag fick jag uppleva en underbart fin "Golden hour" ute vid havet och med min kamera på magen, som jag har längtat efter detta.
Jag knäppte av för glatta livet och fick 400 foton med mig hem, ungefär en fjärdedel var jag nöjd med och perfekta blev bara ca tio st..
Nu har jag lite foton som jag kan leka med  i psp  när det blir lite tid över.
Nästa vecka kommer lilleman hit med sin mamma och de ska bo en vecka hos oss, maken har tagit semester den vecka och jag har tagit två dagar så vi kan umgås riktigt mycket med barnbarnet. Hans mamma  måste plugga, hon håller på att vidarutbilda sig till distriktsköterska så hon har att göra. 
Vi har tänkt att göra lite utflykter, sådana som passar en 1,5 åring.
Lite foton från eftermiddagen/ kvällen
 
 
 
 
Nu blir det som vanligt fåtöljen och eftersom jag just nu är inne i en period med en värkande höft så måste jag vila så mycket som möjligt när jag är ledig för att kunna klara av att jobba. Och jag vill verkligen inte vara sjuk så jag vilar och vilar
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbart med lite sol och härliga golden hour foton :) , men idag är det mulet igen :(
Kram!

2012-10-24 @ 08:26:49
URL: http://www.vinterhagen.blogg.se
Postat av: Lillemor Johansson

Härliga bilder du har tagit och va kul med barnbarnet! Kram

2012-10-24 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0