En dag att minnas....

Idag bjöd kära syster på lite Allhelgonafika, gott, trevligt och mysigt.
Sen gick vi tillsammans till pappas grav och tände liteljus och sände massor med kramar till honom och även andra kära vi misst. Det var så fint och stämningsfullt på kyrkogården och folk kom och gjorde fint på sina kärastes gravar det kändes som kyrkogården "levde" och att vi alla kände värmen som kyrkogården utstrålande.
Ja det kändes faktiskt som även det var mycket människor (andar ) från  andra sidan där, men det kändes inte olustigt bara massor med värme.
Visst tror jag nog att du var där lilla pappa.

Vackert
Rogivande
Min pappas grav.

Vi lagade en god middag och njöt av att vara tillsammans dock saknade vi sonen och svärsonen vid bordet men jag hoppas att de är med nästa gång

Kommentarer
Postat av: Ninni

Klart din pappa var där och kollade in alla fina ljus.

Ha en skön helg, kramen

2012-11-10 @ 10:04:07
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Lillemor Johansson

Fint med allhelgona.....den vackraste högtiden på året tycker jag. Kram

2012-11-15 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0