Renoveringen av vårat tvättrum går framåt....

Ja allt är utrivit ur tvättstugan elektrikern har lagt ner värmekablarna och första flytspacklet är på plats.
Knappt två veckor har gått och det dröjer minst två veckor till innan det är klart.
Vi har ingen tvättmaskin inget torskåp så nu får jag utnjytta mina släktingar och deras tvättmaskiner.... suck vad jag längtar efter att få tvätta igen....men vad jag kommer att njuta av att tvätta i mitt nyrenoverade tvättrum  om några veckor.
Båten är hämtad från vinterförvaringen och nu ska maken fixa till den för den kommande båtsäsongen.
Just nu står den hos gulliga vänner.
I helgen händer det roliga saker, fredag kväll vintjej fest, lördag shopping med mina shoppingvänner. Vi har två shoppingdagar / år, på hösten åker vi till Norrköping och på våren åker vi till huvudstaden / Stockholm där vi inleder dagen med fika på Vetekatten och sen shoppar vi loss.
Söndag blir nog en slappardag, nja vi har en spännande liten grej som jag dock i nuläget inte kan avslöja men kanske senare i veckan.
Nu ska jag krypa till kojs...

Kommentarer
Postat av: Lillemor Johansson

Låter som en himla trevlig helg!! Å att renovera är jobbigt men va fint det blir när det är färdigt. Ha en skön helg! Kram Mumin

2012-05-04 @ 09:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0