Kolmården tillsammans med sötaste William.....

Idag har vi haft en underbar dag på Kolmården, många fina foton med olika sorters djur på blev det.
Nu är man slut i hela kroppen och fötterna ömmar men i hjärtat har jag fina minnen att kunna njuta av när det är snöigt och kallt.
Vi missade ingenting utan gick igenom hela djurparken och det var precis lagom med folk, inga köer nånstans.
Resten av helgen ska jag fixa och dona här hemma.
Det blev inget av förändringen i vårt liv den här gången......huset vi ville ha blev inte vårat men det kommer fler chanser.

Tittar in i Bamses värld.

Stora och mjuka ser de ut  att vara NalleBjörnarna men jag tycker det är skönt att de är på behagligt
avstånd.
Lermaskerna kommer nog att strama lite när de torkar... de här djuren kör inte GI och tänker inte på sina figurer men de ser ut att njuta av livet........Det ska jag också göra

Kommentarer
Postat av: Karina

Jag tror de är vegeterianer. Red du på några krokodiler?

2012-05-18 @ 07:12:01
Postat av: Anonym

Såg inga krokodiler.....men jag åkte linbana men inte var det speciellt läskigt inte...

2012-05-18 @ 08:42:36
Postat av: Ninni

Jag vill också åka till kolmården evighet sen jag var där=)



Har ni kollat på hus, vill ni flytta??



Ha en skön dag, kramen

2012-05-18 @ 11:09:15
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Lillemor Johansson

Söta djur och flodhästarna bantar aldrig.....vilken härlig helg du har och det var ödet det där att ni inte skulle flytta.....tids nog kommer det mer tillfällen.Kram på dig!

2012-05-18 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0