6 mars

Grattis till min kära svägerska som fyller ett år ifrån jämnt, japp då menar jag 30 eller var det lite mer....
Tyvärr missar jag tårtan och det grämer mig. Det är säkert en sån där god kladdkaka eller marängtårta....
Igår var jag på porträttfotograferings kurs och jag tyckte det var så kul och naturligtvis lite svårt, ljuset
skärpan etc allt skulle man tänka på. Jag hade vackra Johanna som modell och har man en vacker modell så vill man ju få fotot bra också.
Igår var det bara övning så vi skulle kunna göra läxan till nästa gång. Det ska bli kul vi har några porträtt bilder vi ska ta och jag har hyrt in dottern som en av modellerna sen får vi se om det anmäler sig någon frivillig.
Annars så får man göra som Kajsa Varg säger "man tager vad man haver" och maken får snällt låna ut sig en stund.
Hoppas nu bara maken slipper.
Jag filar på några ideer till detta projekt.
En sak som jag vet att jag måste öva på är att vända mycket mer på kameran, jag fotar nästan alltid "vågrätt"
Lite bilder från dagen
Solen skiner och det verkar som våren faktiskt snart kommer....

Kommentarer
Postat av: julia

Jag anmäler mig som frivillig!

2012-03-06 @ 16:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0