2 mars

Idag har jag jobbat förmiddag så jag hade flera timmar under eftermiddagen som jag kunde cykla runt på min nya cykel och bara fotografera allt vackert i min omgivning.
Jag cyklade till havet, dit dras jag ofta det är nåt med luften och vyerna som jag tycker om.
Jag ägnade faktiskt mer än 1 timme åt att fotografera och strosa runt vid havet.
Sen blev det ett besök i byn där jag köpte en present till mitt lilla barnbarn som varit riktigt dålig i maginfluensa och är värd en liten överraskning.
Jag får återkomma med bild då han fått presenten, hans mamma är ju här inne ibland och kikar.
Jag var i sportaffären och kollade in nåt varmt att sätta på sadeln på min cykel.
Innan jag åkte hem så hämtade jag ut ett paket på "posten" ett par skalbyxor som jag ska ha när jag är ute i friska luften. Jag hade även beställt två olika sorters "fotgraferingvantar"  och de var super. Jag fattar inte varför jag inte inhandlat det tidigare det var en fantastisk känsla att inte frysa om händerna när jag fotograferade.
Nu blir det att sjunka ner i soffan och lata mig....

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Ohh vad är det för vantar du beställt???



Superfina bilder du har tagit!



kramar

2012-03-02 @ 20:22:21
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Från en jaktfirma, ett par i fleece nätta typ fingervantar med en huva som man drar över fingrarna när man inte fotograferar och ett par fingervantar utan toppar i ett material som gör att de inte glider ...

Jag tror jag tar en bild på dem imorgon...

2012-03-02 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0