10 mars

En fin dag att föddas på så välkommen till världen lilla Lily Mae Frances, en syssling till  William.
Ett grattis till min kära syster och svåger till ert 4:e barnbarn och första lilla tjej.
Detta lilla underverk är född på andra sidan jordklotet men har vi tur så får vi träffa henne redan i juni, längtar så ...
Lily bor i Australien och kommer nog att växa upp där så det kommer väl inte bli så ofta vi får träffa henne och hennes söta brorsor.
Idag har jag varit med mina två systrar vid havet fotat och strosat runt och njutit av fina vyer även ena dottern var med.
Sen lurade jag med dem på lite fika Saltå kvarn de har så god varm choklad där även deras smörgåsar är smarriga. Allt där är närproducerat och ekologiskt.
Nu ska jag laga lite middag och vi väntar lite gäster.....sen är det melodifestivalen usch och fy och blä....
Lite foton från dagen
Våren är på väg och det är så skönt
Jag tycker så mycket om att bo vid havet.
Ha en trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0