Lördag morgon och dagen efter.....

Ja igår var det en bra dag....
Förut ville jag inte alls ha nån uppståndelse på min  födelsedag men det har jag kommit över och tycker nu att det är lite mysigt  att njuta av att bli firad.
Igår morse vaknande jag av att min man uppvaktade mig på sängen och jag fick paket, jag fick trisslotter, choklad och en spahelg i Nynäshamn. Härligt!!
Sen kom yngsta dottern upp och gav mig paket och sa grattis och av henne fick jag presentkort på skor i stadens affär. Så fint !!!
Lilla William kom och grattade mig tillsammans med sin mamma och från familjen Östgren /Lönnqvist fick jag en parfym Ralph Lauren 3, jättegod doft.
Sen var det jobb som gällde för mig. Mina rara arbetskompisar hade gett mig en lång sovmorgon, tack tack....
Den var en bra jobbardag alla var så snälla och grattade mig och sjöng för mig. Ni är guld värda.
Av mina närmaste kolleger fick jag en fin vit ljuslykta och av min vän och hennes familj fick jag en vit söt jättefin skål. Jag är inte så duktig på att baka men jag gjorde mitt bästa och knåpade ihop en mazarinkaka.
Mina tjejer och William kom och hämtade mig på jobbet och vi åkte och handlade ost kex skinka osv. till kvällens födelsedagsfest.
På kvällen kom lite födelsedagsgäster och det var så roligt. Av syster yster fick jag en body lotion från body shop, av syster Maln , Tedde, Mamma och Kotte fick jag ett fint ljusarrangeang i en krans, av brorsan och A-K fick jag en så fin paj form och Julia och Tomas fick jag en fin rosbukett. Tack tack alla som ville uppvakta mig och jag är så rörd......
Jag har haft en så fin födelsedag......
En uppdatering Fick en upplevelse av min son , jag får välja mellan choklad eller lakritsprovning ...nu måste jag fundera vilket vill jag.....

Kommentarer
Postat av: Ninni

OJ va uppvaktad du blev, jag gillar också att fylla år=)



Ha en skön söndag.



PS jag vill också gå på lakritsprovning DS

2012-06-03 @ 12:52:44
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Lillemor Johansson

Oj då vilken födelsedag och GRATTIS i efterskott! Härligt med många presenter och glada släktingar. Åå du lakritsprovning det hade vart nåt för mig det:)) Kram ha det gott!

2012-06-03 @ 16:48:31
Postat av: Sylvia S

Vilken fin födelsedag du fick, med uppvaktning av nära och kära.

Själv är jag en smitare, orkar inte riktigt med att vara i centrum, men uppvaktar gärna andra.

2012-06-06 @ 11:09:30
URL: http://sylviasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0