19 juli

Mmmm 19 juli, imorgon är det 20 juli och jag har namnsdag hoppas nu alla bara kommer ihåg det och uppvaktar mig ordentligt.
Alltid ja nästan alltid har jag så mycket förhoppningar om saker jag ska göra under min semester och alltid rinner det mesta ut i sanden. I år hade jag bestämt mig inga måsten bara göra sånt som faller mig in förutom en liten sak som jag gärna ville genomföra. Och det var att ta morgonpromenader så ofta jag bara orkade för att sen efter semestern kunna se om jag fått upp konditionen, känner mig piggare och ja helt enkelt mår bättre..
Ja hur går detta nu efter att halva semestern är avverkad. Jag är nöjd över mig själv, jag går mellan fyra och sju dagar i veckan och har i halvtid minskat km tiden med mer en minut / km. Så nu hoppas jag att jag kommer komma in i traskandet så att det blir som ett litet gift för mig att jag måste bara ut och gå.
Men däremot tillåter jag mig själv att äta precis allt jag under vill under semestern och promenaderna får vara mina måsten.
Idag blir det båt när resten av familjen är färdiga med sina morgonbestyr och står fullpackade och redo att ge sig av i hallen
 
 
 
.
Liten kille i en stor värld och med sin älskade apa under armen känns världen greppbar och man
vågar göra nästan allt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0