1 juli och än har jag inte svettas många gånger....

Nu har jag ju semester och första veckan har bara jag semester, maken börjar först om en vecka.
Nu har jag funderat lite vad jag ska göra för något. Jag vill göra nåt som jag har nytta och nöje av så nu är min hjärna i full gång att tänka. Jag hade tänkt umgås lite med min gudsons underbara små barn och deras mamma men se de hade inte tänkt umgås med mig för de sticker till Mallis den här veckan......hon bakar nämligen en så ljuvlig chokladtårta och den hade jag tänkt tigga mig till men tji fick jag.
Ja jag får tänka om lite där och fundera ut nån annan som bakar gott.......
Igår var jag på ett sagolikt fint bröllop med ett vackert brudpar och en underbart god och trevlig bröllopsfest.
Nu förstår jag varför inte jag gifte mig så där stort och hade en sånt där fint kalas ....
Jag hade aldrig blivit en sån vacker brud.... men jag ser fram emot när mina barn ska gifta sig (om de nu gör det) 
för de kommer bli så där vackra och glittra så där fint och mamman kommer gråta så där himmelskt.
 
Idag har maken och jag tvättat fönster, en verkligen tråkig städgrej och jag förstår varför jag hela tiden försöker slippa det. Sen är min make så himla duktig på att få fina och rena fönster och mina blir så fula....
 
Nu ska jag äta lite skinkpaj med egenodlad sallad till.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillemor Johansson

Ta det lugnt denna veckan.....du hinner äta chokladkakor ha ha...njut av ensamheten:)) Kram vännen

2012-07-01 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0