Idag har vi tagit en vinterpromenad vid havet....

Ja vi var vid ett av mina favoritställen, där är vackert lugnt och stilla....
Ja i allafall om de som går i skolan där håller sig inomhus. Jag har inget emot dem personligen men för att få det så här rogivande krävs ett visst stlltje. Jag vill helst vara alldeles ensam med bara min kamera och naturen och det fick jag eftersom maken och dottern passade på att gå en promenad medans jag njöt av fina vyer.
Orört och vacker.
Vintervitt...
Trevlig söndag !

Kommentarer
Postat av: Karina

härliga bilder, ses i morrn

2012-01-29 @ 17:28:47
Postat av: Ninnie

Ja där ute är det otroligt fint. Nu längtar man igen.



Kram pa er

2012-01-29 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0