Gammalt är vackert.....

Ja visst är det så och då måste ju jag också bli vackrare med åren eller???
Idag har jag varit ute och fotat med mitt julklappsobjektiv och det var roligt för jag kom så nära och ändå så långt borta.
Jag längtar verkligen till vi sjösätter båten och till båtsäsongen för på båtutflykterna kommer detta objektiv verkligen vara kul att ha.
Funderar på att börja mata småfåglarna på altanen så jag kan sitta i dörröppningen och fota de små liven men maken var lite tveksam för de skräpar ner så mycket och vi har varit försiktiga med att dra in småfåglarna till utemöblerna där vi fikar.
Helgen har varit mysig jag handarbetar och slöar med ljudböcker i öronen, just nu lyssnar jag på Pojken som slutade gråta av Ninni Schulmann. Den är bra och liksom hennes andra deckare så är det värd att läsa.
Jag tycker många bra författare kommer i skymundan för att vissa tar större plats i media.
Maginfluensan kryper närmre och jag tror nog snart den kommer till min arbetsplats, hoppas bara jag klarar mig i år då jag förra året blev så sjuk och och dessutom fick den två gånger. Nu är det vitpepparkorn som gäller......
Nu snöar det utanför fönstret och det ser faktiskt rätt fint ut även om jag nu inte vill ha snö utan gillar milda vintrar.
Ha en bra söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0