2 januari

Idag är sista dagen på denna julledighet och imorgon ska jag jobba igen. Det är helt okey jag kan längta lite efter vanliga dagar..... Lyssnar just nu på Jan Guillous Brobyggarna, jag gillar inte Guillou egentligen men denna bok är jättebra. Jag rekommenderar den verkligen, visserligen gansla tjock bok eller 24 timmarslyssning ,men värt varenda minut.
Jag bloggar mer och mer sällan men har inte haft lust/ tid eller ork får se hur 2012 blir som bloggår. Jag har köpt ett nytt objektiv för bla pengarna som jag fått av min kära barn, ett Nikon 70-300 f/4,5-5,6G AF-S VR blev det efter många timmars undersökning på nätet med bla testläsningar. Hoppas jag nu blir nöjd men det tror jag.
Moppen som jag önskade mig i julklapp av min man har jag inte sett röken av jag har väl inte varit tillräckligt snäll eller nåt....( för inte kan det väl vara så att han inte tyckte jag hade rätt ålder inne jag fyllde ju 15 år för längesen)
Idag blir det kanske en utflykt eller nåt .... Önskar er ett riktigt Gott Nytt År !

Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha fattade inte först att det var en moped utan en städmopp fniss



Hoppas du har bra jobbdagar själv är jag ledig..kram kram

2012-01-03 @ 09:35:08
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0