28 februari

Imorgon är det ju 29 februari och kom nu ihåg att passa på att fria.....
Jag tänker på en alldeles särskild person som jag hoppas kommer gå ner på knä men det gäller inte mig eller min man för vi är ju redan gifta sen 27 år tillbaka och vad jag vet har vi inga planer på att gifta om oss.
En sak till hoppas jag på och det är att en av min dotters bästa vänner ska få sin lilla bebis imorgon det vore väl en bra dag att födas på.
Mina två arbetskompisar ligger för ankar och de verkar ha åkt på en riktigt dunder influensa, de har verkligen varit sjuka
Jag saknar dem varje minut på jobbet. Nu har jag haft duktiga och fina vikarier och så har vi hjälps åt mellan avdelningarna så jag har haft tur men jag saknar er massor så krya på er nu.....och kom tillbaka
Idag slutade jag tidigt och först åkte jag hem och vilade lite och väntade in  "Golden hour"  för att åka ut på en fotoutflykt.
Jag åkte ner till havet och en ganska bra bit ut. Det var underbart vackert med solen som gav ett magisk ljus och vackra färger på himlen.
Jag tyckte att det var lite kusligt på ett spännande sätt att vara alldeles ensam och gå runt och fotografera i vår vackra värld.
Lite bilder från dagens knäppande
Kan det bli mycket vackrare...
Det syns inte så tydligt men det är faktiskt is kvar på havet och det låter hela tiden om isen.
Här kommer det om några månader vara fullt med badande barn.
Magiskt underbart vacker, jag vill ut snart igen och få andas in dessa ljuvliga vyer och fylla mina batterier...
Lev i nuet och njut av livet varje sekund  ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0