Mini semester med maken

När jag fyllde år i juni fick jag en spa helg på Nynäs havsbad i Nynäshamn.
Där är vi nu och vi har under kvällen ätit en underbar tre rätters meny, ja faktiskt en av de godaste jag någonsin ätit.

I eftermiddags då vi kom hit hoppade vi direkt i poolen nere vid havet med en fantastisk utsikt över skärgården, solen sken och vi växlade mellan innebubbelpoolen och utepoolen
De var jättevarmt och skönt så vi låg kvar länge och njöt. Er litet oros moment var när några barn hopade runt och skvätte, dök och simmade under vattnet.
Nu gillar ju jag barn och i mitt yrke så träffar jag de underbaraste som finns nämligen barn. Men så här när jag är ledig och åker på spa och vill ladda batterierna och få stillhet och ro då är det skönt utan plask och massa med stim
Lagom skrynkliga och våta gick vi till rummet och fixade ordning oss till middagen , en underbar sådan

Imorgon är det frukost kroppsmassage
och ytterligare några timmar i varmvattenpoolerna som göller


Kommentarer
Postat av: Lillemor Johansson

Ja jag håller med dig...när man är borta på spahelg på tu man hand vill man ha det lugnt och skönt:)) Men det verkar som om ni har det gott i alla fall:) Kram

2012-08-12 @ 13:01:36
Postat av: Ninni

Åhh låter helt underbart. ja allt utom de plaskande barnen.
Jag är precis som du, gillar ungar massor men just när jag är ledig då vill jag helst slippa=)

ha en fin dag, kramen

2012-08-13 @ 07:06:16
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0