Vilken underbar dag....

Idag har vi haft en underbart solig och skön vårdag.
Våren är så underbar och man njuter av att värmen och solen är här.
Vi har varit på utflykt till Stensund, ett ställe jag har varit på med mina föräldrar sen jag var 5-6 år och som sen mina barn har varit med oss där sen de var nyfödda.
Jag får så mycket minnen och kan blunda och se mina barn som små springa runt där och njuta av den fina platsen, havet och naturen.
Idag fick jag njuta av att se lilla William springa runt och göra samma saker som hans mamma gjorde när hon var liten.
Nu leker William på baksidan i vår lekstuga med finaste moster Stina, "Kusin" Nicole och sin mamma. Han bjuder på låtsas fika, blåser såpbubblor och sparkar boll.
Jag själv sitter med färg i hårt och gör mig fin .......
Nu äntligen har även jag hittat blåsippor som jag kravlat runt på alla fyra och fotograferat.
Blåsippan ute i backarna står niger och säger att nu är det vår....

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åhh så vackra blåsippor. Blev du nöjd med håret?



Ha en fin valborg, kram

2012-04-30 @ 09:44:31
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0