1 april

Idag har jag ägnat mig åt att sy och fixa min fotokånk.....
En lägesrapport från projektet......
Det går framåt men inte fort men ändå framåt.
Jag har hunnit halvvägs.
Tråden som ska in i nålsögat j-vl-s med mig så det blev en ofrivillig paus.
Jag ska göra några ändringar och måste fundera över detta så jag fortsätter imorgon då jag tänkt vidare.
Än så länge är den "fotokånken" fin eller i allafall okey
Så jag är nöjd........
Annars har jag inte gjort så mycket mer än syprojektet idag.
Mamma kom förbi och det var skojigt, vi fika och jag fick använda min nya tårtkupa. Jag la hembakade bullar i den och det såg hemtrevligt och gott ut.
Jag har funderat lite över vad jag ska lägga ut för foton idag och det får bli foton på min syster när hon lekte modell för en dag åt mig.

Det har varit roligt att ta porträttbilder på nära oh kära och jag lär mig så mycket men behöver öva mycket mer så alla ni runt omkring mig kameran kommer fortfarande att vara med så mycket som möjligt.
I morgon är en ny vecka och jag hoppas att jag får vara frisk och kunna jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0