30 september


Nu är september månad snart slut och jag har inte riktigt hunnit med i svängarna. Det sa vips och så var september förbi.
Vad händer här hemma hos mig nu för tiden:

  • jag sörjer att sommaren är slut ( redan)
  • jag spelar wordfeud väldigt mycket, vinner och förlorar om vartannat även om jag låtsas att jag är en stjärna i detta spel
  • längtar efter William som faktiskt ska bo en hel vecka hos oss om en vecka när hans pappa åker till Kina ( hans mamma tillika vår dottern kommer oxå att bo här hemma), längtar....
  • jobbar och har världens bästa arbetskompisar
  • fotograferar och väntar ivrigt på att jag ska orka gå upp och fotografera i gryningen
  • ägnar flera timmar om dagen åt en fotokurs på nätet som min kära arbetskompis och fotovän tipsat mig om
  • nästa vecka kommer jag börja på min photo elementskurs i N-köping

Annars rullar dagarna på i raskt takt och nu under hösten har flera roliga saker inplanerade privat bla en shoppingdag med mina närmaste arbetskompisar, pysseldag/kväll med två gamla arbetskompisar sen över tjugo år, några scrappingkvällar, en helg i Kalmar med "vintjejerna", en helg i Göteborg med maken och dottern tjuvåker med för att träffa vänner, lite krans pyssel med Karina och några till ( hoppas jag i allafall men jag är inte inbjuden än), tisdagsträning med Ingela osv .....
Så jag tror hösten kommer rulla på och sen brukar det fyllas på med nya saker hela tiden.
Ett litet foto för att vi inte ska glömma den underbaraste av alla årstider sommaren





Trevlig kväll och helg......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0