24 september

Idag har vi varit i skogen och plockat svamp och precis som alla andra gånger så fanns det massor.
Jag tröttnade  ganska snabbt på att plocka så då ägnade jag mig åt min kamera istället.
Det var ett härligt ljus på flera ställen och det är ett så lugnt och fridfullt i skogen att man njuter av varje sekund, är man då tillsammans med sin familj och tre härliga ungar så är lyckan på topp.
Jag träffade även en "liten" från mitt jobb  en riktigt liten solstråle så en finare start på dagen kan man knappt ha.
Nu puttrar höstgrytan på spisen som svärsonen och sonen lagat så snart blir det ett glas rött och god mat.
Vi har även några gäster barnens mormor och deras kusin Kotte.
Här kommer lite foton från idag

.
Här ser ni skogens guld enligt mig....jag tycker att dessa är minst lika goda som gula


En fridfull plats att vara på


Vi hittade en ny fin utkiksplats .....hur vackert som helst
Nu ska jag njuta av sällskapet, mina guldklimpar...
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilka härliga höstbilder:) Jag tycker att trattkantareller faktiskt är snäppet godare.



Ha en fin söndag.kram

2011-09-25 @ 10:21:54
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0