24 oktober


Ja nu är hösten verkligen här och det är ruggigt och kallt ute och jag vill bara krypa in under en filt och ligga och slöa i soffan.
Ut i höstmörkret vill jag inte så fotograferingen blir lite lidande men imorgon eftermiddag ska jag han en fotoutflykt med varm choklad och smörgås, det blir jag och jag. Nu är jag som mest bekväm när jag är själv med min kamera, då kan jag gå i min egna takt ta hur lång tid som helst på mig vid varje stopp, krypa runt på alla fyra utan att nån skäms över mitt beteende. Längtar redan efter den varma chokladen.

Helgen har varit underbar med alla barn, barnbarn, svärson, kusiner, släkt och vänner till barnen. Vi har varit sammanlagt 22 personer som kommit och gått om vart annat. Vi har fått god mat som svärsonen och Julia har lagat och jag kunde ägna mig att baka till yngsta dotterns kalas som vi hade igår.
Igår kväll då lilla William och hans föräldrar, och sonen åkte hemåt blev det tomt och alldeles tyst här hemma, saknar er redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0