16 oktober

En fin söndag med strålande sol och vi har hunnit med massor med saker. Fixat födelsedagspresenter till vår dotter som fyller år på torsdag, tagit en lunch på stan och slappat hemma och nu ska maken hjälpa mig att färga håret, undrar just hur det ska gå.
Jag hittade en blus på Åhlens idag som jag letade efter igår när vi hade shoppingdag så jag tyckte att det var helt okey att shoppa den idag istället för igår.
 Förut idag packade jag fotoväskan och gick ut och fotade under golden hour. Ju mer jag fotar ju mer inser jag vad lite jag kan, det blir ju inte alltid som jag vill och de mesta av fotona är skitdåliga.Så det blir till att fota ännu mer tillslut kanske jag blir nöjd.
Här är två av dagens foton och det är bara tjugo minuter mellan fotona

Jag låg på bryggan och blickade ut över havet och såg kvällsolen svepa över träden som lyste upp med sina fina höstfärger.


Här ser man solen gå ner mellan träden och jag ville verkligen inte att den skulle försvinna ner utan att den skulle stanna kvar en liten liten stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0