8 november

Idag är en liten speciell dag, det är nämligen Julias fördelsedag och vi ska dit på fika vid halv sju och hon har lovat att det finns massor med tårta.
Det verkar ju lovande att vi får äta så mycket vi vill. Julia fyller 25 år och jag är lite mer en dubbel så gammal som hon är, det kan man inte tro att jag börjar bli så gammal.
Nu är man inte äldre än man känner sig och jag känner mig som tjugofem i knoppen men med en dock lite mer sliten kropp.
Jag har köpt en present till Julia som jag själv gärna skulle vilja ha den skulle passa fint här hemma men jag har så många andra saker jag vill ha och man kan inte få allt. (eller kanske man kan det.... )
Nu ska jag fixa lite mat sen ska vi sjungande tåga till födelsedags barnet.
En liten bild från kvällshimlen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0