16 november

Nu är det mörkt både när man cyklar till jobbet och när man cyklar hem.
Jag har ju alltid tjatat om att jag inte gillar hösten och tycker så mycket mer om sommaren. Men det är några saker som jag gillar med den här perioden och det ena är att få tända fönsterlampor, ljus m. m . och kura in sig i en filt och bara mysa i soffan
En annan sak är adventstider och julen det är min stora pynt och pysselperiod då njuter jag fullt ut.
Idag när jag kom hem tände jag mina smålampor som jag har lite här och där och det blev så ombonat och då tänkte jag att det är rätt mysigt att njuta av mörkret, iallafall inne från i värmen.
Döttrarna och William är ute och promenerar och handlar på vägen hem så jag slapp det, skönt!
Jag provar att mobilblogga för att se att det fungerar nu med nya telefonen och tänka sig att än så länge funkar telefonen.
Idag får det bli en bild med telefonen


Kommentarer
Postat av: Vinterhagen

Tyget köpte jag på Lusthuset, finns även i vitt. Om jag minns rätt kostade det 229 kr meter.

Kram!!

2011-11-17 @ 08:51:36
URL: http://vinterhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0