14 november

Ja vi hade en mysig tjejhelg i Kalmar, tyvärr blev det ingen bra shoppinghelg för mig. Jag hade sparat ihop lite shoppigngpengar och hade stora förväntningar på mina kommande inköp. Men som sagt var så infann sig inte det ultimata shoppingklimatet för min del, däremot så hittade de andra fina saker.
Det enda jag gjorde slut pengar på var mat och bensin.
Vi tillbrignade flera timmar i Kalmar centrum bla med att äta god mat och springa ut och in i affärer. När benen var lagom möra så åkte vi hem till Tove och boade in oss där.
Kvällen bjöd på fantastiskt god mat, glada skratt och djupa samtal alltså en perfekt tjejkväll.
Jag kom på delad första plats i vinlotteriet men gav bort vinsten till Nettan som nu får stå för nästa vinkväll.
Tove hade ändrat reglerna i vinlotteriet och denna gång var det memori som gällde och förskollärare som jag är så tränar jag ganska ofta detta spel på jobbet.
Nettan har flyttat och hos henne har vi inte varit sen flytten så det ska bli riktigt roligt att åka till Tumba i januari...
Helgens väder har varit dimmigt och lite småruggigt men det brydde vi oss inte om.
Min Iphone är på väg till mig nu och nu dröjer det bara några dagar innan jag får den, toppen ! Vi får verkligen hoppas att den nu fungerar.
Så här dimmigt såg det ut då vi lördag morgon gav oss iväg.
Här på denna fina rastplats åt vi på både ner- och hemväg, Sveriges godaste rastplats stod det, ja kanske det.
Nu ska jag krypa i säng och drömma söta drömmar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0