En av mina foton. läxa till fotokursen

Ja idag var det sista fotokurs lektionen och det var så roligt.
Först gick läraren igenom blixtfotografering och lite tips om blixt inköp m.m. Efter det fick vi lära oss porträtt fotografering eller rättare sagt tips om vad man ska tänka på, ljus, reflexskärmar osv så nu är det bara börja öva.
Vi fick prova att fotografera och läraren gav oss tips om vad vi skulle tänka på och bilderna blev faktiskt rätt bra, kul.


Nu vet jag vad jag tänker önska mig i födelsedagspresent.


Kommentarer
Postat av: Vinterhagen

Fasen att jag missade lektionen verkar som att den var bra! Men men inte mycket att göra åt det... Bilden är fin och jag tycker den passar till temat! Man undrar var den lilla kycklingen/fågelungen tagit vägen..

Kram!

2011-05-03 @ 07:11:03
URL: http://vinterhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0