Idag har det blivit en dag ute i trädgården..

En underbart fin junidag med sol och värme.
Jag har varit ute i trädgården hela dagen, gått runt och njutit av min lilla trädgård. Det har inte blivit mycket trädgårdsarbete för det behövs inte när man har en liten täppa men jag har fotograferat och legat på gräsmattan och inväntat småkryp som inte har velat vara med på bild.
På eftermiddagen kom mamma, syster och kotte på lite födelsedagsfika som jag bjöd på i junisolen.
Lite bilder från dagen bjuder jag på.
Syrener är en av mina favoriter liljekonvalj är en annan.
Härlig är sommaren.....
Vår lekstuga som maken har byggt till våra barn och den är fortfarande "fräsch" så det blir barnbarnen som får husera där så småningom just nu är det Kottes tillhåll....
Denna fina blomma påminner mig om min pappa och får mig att tänka på honom var gång jag tittar på dessa blommor.
Jag har dem lite överallt i min trädgård och det är min pappa som satt dem...Pappa och mamma bodde ju här innan vi köpte radhuset av dem.
Titta på min "chilifrukt" det har redan börjat komma en liten frukt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0