Lördag 16 juli

Nu har våra två semesterveckor på Gotland tagit alut och vi har haft det himla bra.
Jag gillar verkligen den här "öjn". Här har vi upplevt mycket , varit på både roliga, sköna och kulturella utflykter.
Idag toppade vi med att hälsa på två "gamla" kompisar sen min studietid, Tina och Per och precis som jag trodde fick vi några roliga timmar med mycket skratt och snack om gamla minnen.
Den kändes som tiden hade stått stilla och att vi inte blivit en dag äldre än för drygt 20 år sen då vi sist sågs.
Våra barn var små då och några av dem inte ens födda så det var riktigt roligt att få se dem ( några bara på foto) och höra vad de hade för sig nu.
Ja gulliga Tina och Per det känns så bra i hjärtat att få ha träffats igen och kramat om varandra och skrattat åt våra tokerier, för tokiga och lite roliga saker har vi allt gjort i vår ungdom. Vissa saker är både hemliga och preskriberade vid det här laget eller........
Så nu hoppas jag verkligen att vi fortsätter att hålla kontakt.
Nu har jag försökt välja ut ett kort som avslutning på denna resa men det har verkligen varit svårt för de finns många  och åter många foton i min fotomapp som heter Gotland

En kvällsbild från Fårö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0