Idag på min självaste namnsdag fick jag två paket av fotokungen...

Det var två objektiv i paketet, tänk att självaste fotokungen vet precis vad jag önskar mig till min foto utrustning....
Ett av objektiven var ett fast objektiv 50 och det var från mina barn som jag fick av dem när jag fyllde år.
Tack tack mina älskade barn det är så bra......
Andra objektivet var från mitt försäkringsbolaget, tänk att de kom ihåg mig på min namnsdag
Jag tappade ju mitt vanliga objektiv i golvet och då pajjade det och  blev helt förstört. Så en liten nätt självrisk och så fick jag ínhandla ett nytt.
Under kvällen här har jag krypit runt i min trädgård och fotat så nu alla grannar är ordningen återställd och tant Åsa kryper runt på alla fyra i trädgården igen
Här kommer en bild med mitt nya fasta objektiv, jag är så nöjd objektivet så ännu en gång tacka alla mina älskade barn och svärsonen förståss....

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Roligt med nya objektiv! Jag skulle behöva ett nytt till min kamera, men det får vänta.

2011-07-20 @ 22:54:35
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0