Fotona som jag tagit under sommaren...

leker jag med i photoshop och har stor glädje av att titta på.
När jag är ute och fotar så kanske jag tar mellan 200 och 300 foton och av dem blir jag kanske nöjd med 10 så även inom detta område har jag stora krav.
Jag kommer oxå att använda fotona att minnas och förlänga sommaren under höstens och vinterns mörka kvällar...
Men redan nu tittar jag på fotona från Gotland och minns lyckliga stunder....
En sådan stund var då vi träffade våra kära och fina vänner Per och Tina som vi inte träffat på många år. När vi träffades kändes det så himla mysigt och vi skrattade och pratade minnen tillsammans inte kändes det som vi inte setts på över tjugo år. Nu hoppas jag verkligen inte vi tappar kontakten igen.
Just nu har vi fullt i Lönnqvists Residens av barn och barnbarn lite trångt kanske men jag njuter varja sekund...( vem har bestämt att barnen flytta hemifrån)
Nu börjar det lukta brunch....amerikanska pancakes med blåbär, äggröra, bacon mm. som barnen (Nicole och Fredrik) fixat till.
Idag blir det promenad med söta lilla Kotte som nu börjar tillfriskna från vattkoppor som den härliga Gotländska ön gav honom.

Vackert underbart och lite småläskigt.


Mina ben darrade som asplöv och jag tyckte det var lite småläskigt på denna höga höjd....

Kommentarer
Postat av: Ninni

Underbara bilder..och frukosten lät helt underbar, hjälp va hungrig jag blev=)



Kramen

2011-08-03 @ 10:39:25
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0