25 december

Idag är en slöardag och det behövs jag är rätt trött och känner mig lite risig fortfarande, jag är inte helt bra från urinvägsinfektionen.
Men det blir väl bättre och bättre allt efter dagarna går och ju mer jag äter av medicinen.
Julafton var en trevlig dag som vi firade precis som vanligt, på dagen hos broder och på kvällen här hemma
Jag fick julklappar och kan nu inhandla ett objektiv till eftersom barnen gav mig pengar till det. Så roligt så.
William och hans föräldrar har nu åkt vidare för att fira jul hos Williams farmor och farfar.
Det har varit så kul att ha honom här men nu var det andra som ville fortsätta julfirandet med honom
Här är det nu tyst och stilla alla njuter av en dag utan måsten
Så god fortsättning på julhelgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0