Pelargonstege

Min fina stege som jag köpte på ett galleri i Mariefred i somras.
Den har en liten historia, konstnären som hade utställning på galleriet hade haft den här stegen som sin "målarstege" så den är charmig nerstänkt med massor med olika färger. Nu har den fått ett nytt liv, den har blivit en pelargonstege.
Meningen var att jag skulle måla den vit men nu har jag bestämt mig att den får förbli gul, den har charm.



Nu ska den fyllas med massor med pelargoner till sommaren. Dessa två får börja lysa upp min tillvaro.




Nu har solen tittat fram igen och min lilla myshörna på altanen är härligt solig och jag sitter i gungstolen och gungar fram och tillbaka och njuter.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jättefin stege!! och härliga bilder, kul att du börjat med fotoblogg!!

Var är bilden med bryggan tagen?



Må så gott!!

kram

2011-04-28 @ 08:24:30
URL: http://www.ph-mittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0