William

Idag har jag varit och firat min finaste Williams treårsdag
Mitt förstfödda lilla barnbarn, en mysig, söt, lite envis, vetgirig, förståndig, språkbegåvad ..... Ja en alldeles underbar liten treåring
Nu blev ju inte våra ( morfar och mormors ) presenter de populäraste paketen, kalsonger , hemstickad fårtröja från Gotland, staffli,  utan det var alla hårda paket med leksaker i som tog priset 
Tuschpennorna kommer nog Wille  uppskatta imorgon men de kommer nog hans mamma och pappa " svära" lite över då det hamnar fina nya tavlor direkt på tapeterna. 
Men det behöver  jag som mormor inte oroa mig över. 

Men som mormor måste man kompensera alla hårda paket med mjuka även om det innebär att man inte blir utsedd till bästa paketköparen
Så grattis vår fina fina prins William från mormor 
Sötnosen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0