Den är på gång...

jag vill inte jag vill inte.......men den kommer ändå utan fråga vad jag tycker......
Jo jag menar hösten....Var är mina ljumma ljuvliga augustikvällar så som jag njuter av dem när jag kan sitta på balkongen i kvällsol och bara vara
Nä det är bra inse att de inte kommer detta år. Idag blåser det höstligt hm....
Jag har vissa kännetecken på att hösten är på gång
  • att semestern är slut
  • att inte kunna äta middag på altanen
  • för kallt för att slappa i kvällsolen på balkongen med stickningen / handarbete och nåt i glaset
  • att jag måste ta på mig strumpor
  • att sommarpratarna har slutat prata ( även detta år lyckades jag lyssna på alla och skriva omdömen sparade för eftervärlden eller nåt )
Ja och nästan alla punkter är uppfyllda dags datum, tyvärr.
Så nu får jag försöka lyfta andra roliga saker. Snart får jag tända braskaminen och jag kan sitta och sticka, brodera, virka plus allt annat jag tycker om att pyssla med.
Jag har dock några ess i rockärmen så som ....
  • släktens kräftskiva
  • Åker med vintjejerna till Malaga i mitten på september
Jag får njuta av fina minnen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0