Söndag 9 juni

Idag har jag haft en mysig dag med syster yster och en av mina svägerskor.
Vi hade ett ärrende som i vanliga fall skulle kunna uträttas på ca två timmar med restid. Men vi gör ju allt så noga så det blev en heldag med shopping långlunch och inredningsideer till varandra.
Vitt eller inte det är frågan som min syster nu ska fundera över. Hon känns inte riktigt övertygad om att svägerskans och mina tips är de bästa eller om hon ska gå på sina vänners linje,

Njut av mina svägerskas fina blomsterbytta. De här blommerna gillar inte rådjuren iallafall.

Jag njuter av alla fina bilder som man får i huvudet när man är i vår fina natur
Ha en fin ny vecka

Kommentarer
Postat av: Lisa Ceimertz

Hej Åsa

Bilden med gräset skulle du göra en tavla av
första köpare är jag

2013-06-17 @ 11:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0