Vackert och åter vackert

Det finns så mycket vackert i vårt land och med min kamera har jag nöjet att föreviga det som jag har får uppleva. Visa bilder blir genast favoriter medans andra tar det lite längre tid att fastna för
Den här bilden är en  riktig favorit och jag kan inte se mig mätt på den. Den kommar med all säkerhet bli en tavla i höst och som kommer pryda vårt hem. Det mjuka möter det karga och hårda i en perfekt symfoni
 

Rosor är ljuvliga och här kan man ana havet i bakgrunden och det får mig att gilla denna bild så mycket.
Sen kan jag  berätta att även om bilderna här talar sitt eget språk, ett vackert sådant  så kan jag meddela att det var ännu vackrare i vekligheten.

Nu ska jag ut och fotografera i "the golden hour"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0