Söndag den 13 januari....

.... och kusin Nicoles födelsedag. 
Ett stort grattis till dig !
Finaste finaste Nicci 
 
 
Idag har vi varit barnvakt till William när hans mamma och pappa tittade på hus. Det var mest moster Stina som passade Wille (favomoster) William är så himla go och lite lillgammal är han. Det låter så roligt när han säger visst och faktiskt:
På hemvägen åkte vi förbi Nicole och firade henne, hon fyllde 29 år idag. Vi uppvaktade henne med en pannkaks lagg (gjutjärn) och en sagaform mugg. Av Stina fick hon fina glas.
Goda bullar och andra smarriga  kakor blev vi bjudna på. Vi avslutade dagen med att gå ut och äta.
Imorgon börjar jag inte för ens vid ett alltså en rejäl sovmorgon men den sovmorgon blir det till att plugga. Jag avslutar med två panarama foton från idag på söder
 
 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad pluggar du??
Fina bilder du bjuder på har inte fått kläm på min kamera ännu men jag får träna!

Ha en skön måndag, kram

2013-01-14 @ 06:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0