Måndag en ganska bra dag trots allt

Min veckan består av måndagar och fredagar känns det som och på dessa ska jag hinna plugga och förstå sånt som jag inte förstår.
Jag har absolut inte tid med familjen, fotografering, lek i redigeringsprogram, studera motljusfotografering,  sånt som jag verkligen gillar:  Saker som jag ägnar mig åt när jag behöver hämta energi. Men jag tar mig iallafall lite tid för endel av det.
Jag lägger in det på tex onsdagar en dag som egentligen inte finns i min vecka.
En gullig liten arbetskompis upplyste mig igår om att hon i Thailand har 40 grader på land och 32 grader i vattnet, sådana temperaturen kommer jag aldrig få uppleva iallafall inte vattentemperaturen. För jag kommer nog aldrig åka till Thailand.
 
En gång upplevde jag 45 grader klockan halv elva på kvällen, det var på Kanarieöarna då vi fick vara med om Siroccovindar. Det var ingen rolig upplevelse man var tvungen att vara i vattnet hela tiden och ha en scarfs på huvudet som man ständigt blötte.
Oj oj nu halkade jag visst in på fel spår men jag fortsätter lite till där.....
Vi har ingen solsemester inbokat detta år uten tänker tillbringa två veckor på Västkusten i sommar och njuta av räkor,  fina solnedgångar och ett och annat salt bad.
Lite foton från helgen 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad pluggar du??

Härliga temperaturer i Thailand, längtar tillbaka!
Gillar inte alls vädret vi har nu..usch!

Ha en skön söndag, kramen

2013-01-27 @ 10:51:59
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0