Stora julklappinköpardagen var idag

Och idag gjorde vi helt tvärtemot det vi brukar när det gäller julklappar 

Maken och jag brukar ta en heldag med julshopping, mat och många fika stopp 🎁
Idag beställde vi allt på nätet ( nästan allt) lite hade jag redan fixat
Vi sparade in bensin, mat och fika pengar 
Vi kunde jämföra priser och bäst i test osv
Och mitt på dagen tog vi fikapaus men tyvärr hade detta fik ( hemma fiket  ) inga smarriga bakverk nä faktiskt inget ätbart
Vi tog även en härlig sallad till middag precis som vi brukar men tyvärr  fanns inget sött nu heller  att mumsa på här hemma ..... 
Nu är vi i stort sett klara med paketen 
Jag är supernöjd med resultatet och tycker att jag lyckats rätt bra fast vissa önskelistor var lite bökiga 
Imorgon ska syster yster och jag på en liten utflykt i stadens centrum eller om man ska vara exakt i stadens utkant men även då utan fika, tror jag 
Nu är det sovdags 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0