Sista dagen med barn och barnbarn, imorgon börjar vardagen

Semestern börjar ta slut och imorgon ska jag jobba igen Det är faktiskt helt okey jag saknar både arbetskompisar och barnen även om det är skönt med semester Men om sju veckor har jag semester igen några dagar. Vi är ett tjejgäng som åker till spanien onsdag - måndag i slutet av september och innan dess ska jag ha nåt mitt första delmål De sista kvällarna har vi haft sköna kvällar då vi har kunnat sitta ute och umgåtts med tända ljus och trevligt sällskap Jag hoppas det blir många fina augustikvällar framöver Nu på eftermiddagen är vi bjudna på kak och kaffekalas hos syster och hennes dotter


Kommentarer
Postat av: Karina

Det ska bli så kul så att träffas igen och jobbe lite

2012-08-05 @ 19:56:42
Postat av: Lillemor Johansson

Önskar dig en trevlig jobbstart! Du verkar ju haft en bra semester:) Kram

2012-08-05 @ 20:32:51
Postat av: Ninni

Vilket delmål?? Försöker du gå ner i vikt??
Hoppas du hade en bra jobbvecka, det hade jag, kram kram

2012-08-11 @ 10:58:02
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0