4 november

Ja nu har äntligen min iPhone kommit tillbaka från reparationen men egentligen är det en helt ny eftersom de skickade en ny istället för den gamla
Så nu kommer jag vara upptagen av alla mina käraste prylar, kameran, iphonen och datorn igen så ni runt omkring mig nu får ni lugn och ro.

Obs ! En liten uppgradering min iphone funkade perfekt i ungefär nio timmar sen död, uppgradering på nytt och om installering igen. Bra igen och denna gång funkar den i två timmar sen börjar den vibrera och jag lovar den vibrerar i ca åtta timmar sen vill den laddas. Jag laddar och den funkar igen ca åtta timmar sen död ....
Det känns som den är lite kaputt.......Nu blir det till att lämna in den  till försäkringsbolaget och jag blir utan mobil flera veckor igen. Jag som bad att de bara skulle byta baksida och att jag ville ha min gamla lagad eftersom den fungerade perfekt men inte då en ny skulle det vara.

Ett litet bok tips från mig:
Sankta psyko av Johan Theorin Den lyssnar jag på i mina lurar just nu, jättebra iallafall så här långt

Lite foton från en svunnen tid Gotland sommaren 2011


Malin och Kotte







Fina fina Gotland


 

 

 


Stupet ....

Trevligt helg!!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Att vara utan telefon är ingen höjdare=)



Vilka vackra bilder..ser underbart ut..åhh längtar redan efter sommar!



kram

2011-11-05 @ 13:02:16
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0