Första veckan har sprungit iväg och jag stormtrivs här...

Vi har gjort många spännande saker, utflykter och haft en enorm tur med vädret.
Nu har vi en vecka kvar och då kan vi köra favorit i repris.
Veckan är i stort sett oplanerad i dagsläget, vi kommer förmodligen ta dag för dag och vad vi känner för just då.
Jag har tagit över två tusen foton, ja jag slutade räkna vid två tusen och som vanligt är de flesta inte alls så bra utan jag är säkert bara nöjd med en bråkdel av dem.
Vad har vi gjort första veckan kan man då undra.....
Här är några av alla saker vi gjort
Vi har varit på Fårö, badat på en härligt fin sandstrand, tittat på raukar, besökt ett gammalt fiskeläger och varit vid fyren på Fårö.
Vi har badat vid Slite beach och gått på restaurang där.
Vi har badat vid Ihreviken ( vi och vi inte jag för vattentempen var 17 grader och det är för kallt för mig)
Grillat korv i solnedgången i Lickershamn.
Vi har varit på creperi och ätit gott och suktat efter fina keramik muggar ( men jag kände mig lite snål de var jättedyra 500 kr för en mugg)
Turistat inne i Visby en fin och charmig liten stad.
Idag har dottern med familj kommit och ska vara här en vecka.

Vid fårö


Visst har jag väl sagt att jag skulle få bada i vassen i år....


Raukar och åter raukar


En gammal fiskeby


Det finns så mycket vackert hätpå Gotland att se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0