Då var helgen redan över.

Helgen började med lite AW hemma hos the Boss, det var en jättetrevligt stund och hon bor verkligen fint.
Alla barnen har varit hemma plus svärsonen och lilla William, alltid så mysigt.
Det allra bästa är att dottern och William stannar här till fredag så mysigt.
Vi har en tid just nu som vi rensar här hemma, så idag har vi bytt vintergarderoben mot sommargarderoben så ingen mer kyla nu, tack.
Vi har även börjat sortera ut på vinden osv. vi har redan flers stora sopsäcker fyllda med gammalt skit som vi ska ta med till soptippen
Vi ( läs jag) har sparat allt från uppsatser, dagböcker till gosedjur men nu ska det minimeras. Jag får verkligen skärpa mig för att inte skrika " nej ni får inte slänga den " inte det gosedjuret det är ju Niklas favorit" osv. 
Barnen har tydligen inte några problem att skiljas från ex matteprovet i fyran osv. utan det är deras mamma som lider. Men jag har bestämt mig "skiten" ska kastas ingen har brytt sig om dessa saker på 15 år och kommer inte bry sig om sakerna kommande 15 åren heller.
Vi gör oss redo för att kunna ta ett annat vägval om nu vägen kommer dela på sig framöver......spännande spännande eller inte kanske bara läskigt och jobbigt. Men jag tror i allafall att till slut kommer det bli bra.... det hoppas jag i allafall.
Lite länge fram kan jag skriva om det hur det än blir
Innan sonen och svärsonen åkte hem åt vi jordgubbar och mjölk, dock inga svenska gubbarna var italienska.
Nu måste jag lägga mig alldeles försent blev det idag med

Kommentarer
Postat av: Karina

Du kan väl inte kasta barnens gamla skolgrejer! Skoja bara, det var klokt gjort. Jag är så nyfiken på framtiden din. Kram

2012-05-14 @ 07:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0